bandy

sådär ja, jag är supertaggad och strax redo för bandyträning #2!
förstår inte att jag blir så nervös innan sånt här, jag vet ju att det inte är nåt att vara
nervös över heller satt... men den här sista stunden innan träningen är plågsam :p

lungar nerverna med lite musik.
funderar på om jag har glömt nåt med tror ikke det!
känner efter om jag är hungrig, men tror ikke det heller.
lyssnar om det är grannen som hamrar eller om det är mitt hjärta som bankar.
(tror det är grannen)

kan ju förövrigt berätta att jag, johanna och amanda tog tillfället i akt och åkte till parkbadet
idag på håltimmen (vilket resulterade i att jag missade matten....) och ikväll blir det nog
snask och plask med sugen? i soffan, rejält skönt må jag säga.

men sååå då, då var man väl fit for fight då!
off to GS arena!

tjappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0