sängen sängen sängen hela dan!

aaaaaaah, hade ingen svenska idag så jag har kunnat ligga i sängen och gjort rester
heeeela dagen! det enda avbrottet jag gjorde var en timmes rejäl frukost med
lite korsordslösning och soduku-klurande (kunde inte skriva ihop det sista efter som det
lät som sodukuk lurande i mina öron...)! men nu är jag tillbaka i sängen igen!
tror jag kommer klara av pensionärslivet galant när den tiden kommer! :)
fast kommer nog bli rätt rastlös... börjar klia i benen på mig nu redan också faktiskt...
blir nog en springtur eller lite fotboll ikväll tror jag bestämt! :)

resterna mina minskar med en hiskelig fart (ja, typ iallafall)! missade dock viktiga
pluggtimmar igår då jag var i gävle och lekte hårmodell med pernilla, sophia och
mallan brallan. men men, fick en klippning och utväxtfärgning värd 1200 helt gratis
så det var väl inte helt fyskam så här innan turkland och balen tycker jag :)

jaja, det var min snabba uppdatering (som förhoppningsvis kan publiceras nu...)
tänkte att jag skulle ta upp det här igen efter min griniga period mot blogg.se
eftersom mina inlägg aldrig blir publicerade! får se om det blir bättre nu då som sagt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0