en helt vanlig, tråkig, torsdag.

väckt av solen sitter man här och käkar frukost i natursköna järbo....... hehe.
ska snart dra mig hemåt så malin och jag kan byta lite grejer med varann nu innan hon drar
till löndön.

dagen består, som alla andra dagar har på sistone, av jobb... men sen faktiskt lite fotboll också :)
kan bli kul, det återstår att se....

nu har jag iallafall bara 8 arbetsdagar kvar!! 7 om man inte räknar med idag ;)
känns fantastiskt skönt!

den stora frågan nu för min del är vad fan jag ska göra i helgen!?!?
alla verkar ha något för sig och att sötungarna är bortblåsta allihopa gör ju saken knappast bättre!
suger balllé. kanske blir en ensambio eller åka på nån sån där resa med norska singelklubben, haha.

jaja, mallan bajsbrallan var det jag! nu kommer hon väl få vänta på mig, men det kan hon gött göra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0