lediga dagen

aaah... medan alla andra börjar jobba på måndagar efter en ledig helg gör jag precis tvärt om!
enda lediga dagen i veckan för mig är måndag.

har absolut inte nånting att göra och börjar bli lite för rastlös för att det ska vara nyttigt...
"ta en promenad med lite musik" var andreas råd, kan bli så!
ville spela fotboll och gå in fotbollsskorna lite mer tills ikväll, men det regnar ju så...
hoppas det håller i sig till ikväll! finns inget bättre än fotboll i regn :)

förresten, var ut och fiskade hela förmiddagen igår!
och ÄNTLIGEN nappade det! första gången i år!
(inte för att vi har varit ute och fiskat så mycket än :( :P)
en gös till moi och en (eller två, men en fick simma vidare) till andreas :)
pappa gick fisklös, men det kan han gott göra också ;)

nu måste jag ut och röra på mig innan jag blir galen...


hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0