alla hjärtans dag

ja, efter ett tags torka då jag inte har orkat skriva nåt...
idag har jag dock tagit mig i kragen och tänkte några rader!

så, alla hjärtans dag alltså, i år tycker jag faktiskt att det är en mysig dag.
men jag förstår alla som hatar den, jag hatade den med förra året,
den här dagen hånar singlar haha. ett tips är väl att göra som hannah och
lägga sig på soffan med ett gäng actionfilmer och ta avstånd från allt som
har med romantik att göra hela dagen! Haha.

själv ska jag ta en promenad i det faaaaaantastiskt fina vädret och sen
förhoppningsvis gå på bio med min kära pojkvän! :)

peeeeeeace and love :)

dagens låt blir en kärlekslåt (förlåt alla singlar):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0