glömde melodifestivalen ju....

glömde skriva en grej!
var ju på melodifestivalen igår, jag kan ju säga att det var en upplevelse.
välorganiserat och alltid lika roligt att se hur det funkar på en tv-inspelning!
nästa år blir det jag och malin som är programledare ;)

ett annat plus var alla gratisgrejor man fick och de snygga killarna!
eric saade säger jag bara, andreas och måns är ju inte fula heller ;D
tyvärr satt flickvännerna i publiken också.... och min pojkvän hahaha :D

blev ingen utgång igår heller men av vad jag hörde så var det ändå
rätt hopplöst att komma in nånstans och det enda stället man ville
in på var väl lobby isåfall ;) så det blev chill hemma med andreas,
kollade lite på OS och the 40 year old virgin istället :) skönt var det!

jaja, det var väl allt! nu ska jag gå ut och gå som sagt
(precis när solen har gått ner, bra jobbat...)

pussssss på alla hjärtan.

lite bilder från igår!

Andi & Moi                 Sandra, Anton, Lelé     Eric Saade!                Andreas Johnson


Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha, söt du är då! ;)



Jag försöker just nu packa ihop min väska, GOD HELP ME. Hur fan ska detta gå kan man ju fundera?? Det kommer aldrig att funka. haha, hittade du inget fint i estockholmo då? Jag hade gärnat kilat in i en butik, plockat ett plagg, läst vad som står på prislappen och gladeligen betalat! :p börjar bli aningen trött på allt detta prutande!



vi sees definitivt nästa vecka.. eller varför inte till helgen? lite galej kanske?? hohohoh

2010-03-02 @ 15:08:32
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: Sophia

och juste, I MISS YOU TOOOO :)

2010-03-02 @ 15:09:01
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0