lips of an angel

jaha jaha jaha
sitter i soffan med unga fröken hannah olsson,
hon har varit och svängt sina lurviga på gympan och sitter nu här!


olsson blev inte här nå länge, då hon blev utkallad till sin lover ;p
nu är det bara att vänta och se hur länge hon blir borta innan hon
känner suget att åka till järbobyn med mig igen :D

så då ska jag sitta här och slå ihjäl lite tid igen... får se vad det blir
för aktivitet på schemat, lite svenska a kanske mån tro?

vi (ac, P och jag själv) har roat oss hela dagen idag med att kolla på resor!!!
peppar peppar så får vi åka nånstans senare i vår!
kommer bli amaaaaaaaazing! :D

peeeace

medan vi kollade på resor så spelade en filip en låt i skolan som jag inte har hört på jättelänge!
därför blir den dagens låt, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0