du är så.......

så jäkla segt med uppdateringarna nu känner jag...
sitter i soffan och har precis kollat klart på greek,
ska kolla lite på tsatsiki - vänner för alltid nu :)
väntar på andreas om han kommer hem nångång
så han kan skjutsa hem mig och hämta lite, sen till
göransson för att kolla lite bandy. - om han orkar 
skjutsa mig alltså ;p


fick skjuts! woho, så nu har jag lite böcker att låna
ut till vm-spelaren och även lite rena underkläder,
vilket alltid är bra att ha :p
dagen idag kommer att bjuda på bandy, bowling,
god mat och trevligt sällskap förhoppningsvis.
lite melodifestival också kanske för sakens skull!

nu ska jag skynda iväg på lite dambandy!

peaaace

dagens låt blir:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0