skitdag

sitter hemma i soffan och har pluggat.
trodde att jag var ledig resten av veckan nu,
men självklart så han man 3 prov imorn, plus inlämningar...
så går det när man inte gör saker och ting i tid antar jag,
men man kan ju faktiskt inte hjälpa att man är sjuk!

nu har jag tagit en paus i mitt studerande och vill väldigt
gärna gå och sova. MEN väntar på andreas eftersom han
ändå kommer väcka mig när han kommer hem, nu är han
1½ timme senare än han sa att han skulle vara, börjar nästan
bli orolig...

med en baota huvudvärk och äckligt lortig tror jag att jag ska
däcka i soffan och glo på barnfilm i väntan på något bra.
den som väntar på nåt gott väntar allllltid för länge!

hannah och jag ska till fjällena också har vi bestämt, sjukt bra
plan har vi också till det. kommer bli fantastiskt!

men inget går nånsin som planerat och jag är sjukt trött
på allt just för tillfället. det är väl bäst att gå och sova nu då...
andreas är hemma nu också så jag slipper bli väckt.

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0