ännu en lugn lördag!

har haft en skön bandylördag idag,
först damernas match mot nässjö (2-6) med ted, martin och lelle i första sen
andra med sofia, anna och linda :)
direkt följt av u20s match mot katrineholm (14-2) med anna och linda eftersom
att sofia var tvungen att åka till sibylla ;)
trodde att jag hade träning sen och satt och var laddad, men icke visar det sig...
dock kommer jag få min overall och min nya klubba imorn!! wooo :D

nu ska jag och fröken creutz åka och köpa en pizza till henne, sen bänka oss
i soffan med schnaask och mat och kanske till och med få något vettigt gjort! :)

dagens låt blir....




hihihi ;)
malin, amanda och nöggas favorit! ;)

nejp, creutz var det ja :D

peaaaaace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0