too close for comfort

jaha, då sitter man bänkad framför biggest loser istället för att träna...
ville verkligen verkligen träna! kunde lätt behöva det också, var längesen nu, men
har samma känsla i kroppen som jag kan tänka mig man har om man blitt överkörd
av ett x2000! yr och ont i huvudet och illamående och ont i hela kroppen.

vad är det då som spökar kan man ju undra?
jo min nya, kära medicin som kommer följa mig de kommande 5 åren.
inte kul!

om 1h och 40 min väntar ICA maxi med creutz, då ska jag skaffa mig ett icakort
och lite vuxenpoäng på det! :)

innan det ska jag väl försöka hinna klart med min psykologirest som plågsamt
ligger bredvid mig och kastar skyldiga blickar mot mig med jämna mellanrum!

dagens låt....

peace :)


Kommentarer
Postat av: malin

jag väntar på dagens låt............ det blir straff om man missar den vet du!

2010-01-26 @ 21:39:26
URL: http://saramalinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0