dreaming of a brighter day...

okej, sådär, nu har jag tagit en paus i mitt "meningsfulla" pluggande...
har suttit i otaliga timmar med läxa som jag börjar tro aldrig blir klar,
för det spelar ingen roll hur mycket jag än gör klart, det finns alltid lika mycket kvar att göra!
är så innerligt trött på allt som har med skolan att göra nu!

man borde ju tycka att mina pauser ska vara sköna och avslappnande, men om sanningen
ska fram så är det mest stressigt att ta en paus för jag vet hur mycket jag har kvar att göra...

är inne i en period med massor med dåligt humör och problem.
har pratat mycket med vissa tjejkompisar på sistone förresten, och det verkar
som om mina problem är överhängande bland alla tjejer... skönt men ändå irriterande.

är nog ingen idé jag skriver vidare här just nu för det blir bara så jäkla negativt!
ursäkta det!

jag kommer tillbaka hit när jag har bättrat på humöret lite och kanske pluggat lite mer....

peace.


längtar tillbaka.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0