fotogenisk som få.

Seriöst, när jag tror att jag börjar bli ordentlig med det här med bloggandet,
ja då går det utför igen... Men inte gråter jag för det :)

Har hur ont i stjärten som helst efter att ha suttit i en bil HELA dagen (okryddat). Till Åre och tillbaka, men mysigt var det! Vilken familj jag har hamnat i, bästa! :)

Nu sitter jag och sneglar på MJ på showen på tv samtidigt som jag pratar med the lovely Hannah och har fått ännu ett bevis på min fotogenitet (?)!
 

HANNAH säger:

 

          hey mändi! hey mändi!
          läcker bild :D
          du och jag om ett år :D

amanda säger:

 

          hahaha gravida eller ?;D

HANNAH säger:

 

          hahaha nä men feta :D

amanda säger:

 

          haha, det roliga är att det ser ut som jag putar med magen,
        men faktum är att jag bara lutar mig konstigt....

HANNAH säger:

 

          haha du ser fan gravid ut i den där vinkeln :D

amanda säger:

 

          visst då?
          men jag tycker det är en cool bild oavsett.

Ja, vad kan jag säga. Har inget till mitt försvar! Får öva på bildposerna helt enkelt, borde inte bli för svårt när man har en lillebrolla som är posemästare! Här kan ni få se bilden förresten...

haha.

jaja, det var väl allt jag hade tänkt bidra med idag!
godnatt!


Kommentarer
Postat av: HÄNNaah

sorry mändie! du är inte fet :D

2010-01-08 @ 23:19:18
Postat av: HÄNNaah

sorry mändie! du är inte fet :D

2010-01-08 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0