listen to iron maiden baby, with me

jahap då har man varit nere på första träningen på evigheter,
tränade dock inte speciellt mycket utan åkte mest runt och kände
mig för eftersom jag fortfarande är yr som en jag vet inte vad.
vi var ändå bara typ 9st på träningen varav en agerade tränare!

väntade på lellé efter och fick då träffa simon som var här med
u19 landslaget innan trippen till ryssland imöra, det var trevligt!
träffade även malin en sväng och diverse annat trevligt folk :D

nu hade jag tänkt o sova så att den här skolveckan snart tar slut!!
trooor allt att det blir utgång i helgen med las chicas, eller ja, dom
som är på iallafall det vill säga:D

dagens låt blir teds favorit dagen till ära...

peaaace


Kommentarer
Postat av: Sophia

DET BLIR SJUKT MYCKET UTGÅNG!! frågan är bara.. var är förfesten? ;)

2010-01-27 @ 23:54:45
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: Malin

din uppdatering är kass amanda!

Vi kanske ska ändra från dagens låt till veckans låt eftersom du har sån kass uppdatering? ;)

HAHAH. piskning på matten för din del

2010-02-01 @ 13:09:42
URL: http://saramalinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0