on a sunday

okej.... gjorde nyss misstaget att tabort allting jag nyss hade skrivit :(

men iallafall så ska jag nu hem till min älskade kusins nya boende här bredvid!
det ska bli spännande att se :) kul att hon bor så nära nu :):)

dagen har varit relativt lugn och jag har fått min overall och en klubba på bandyn :D
lite soft! men glömde dock overallen hemma mitt i all iver :( så den får vänta med
att invigas till imorgon! när jag var hemma fick jag även veta att jag hade fått nya
h&m katalogen!! lyckan är gjord, fick även rabatt med :D woo! nu ska det shoppas!
skönt att man kan shoppa utan att ens lyfta röva :D

imorgon börjar nya schemat och mitt är helt fantastiskt, börjar typ halv två på måndagar!

nä, om jag ska ta och masa mig över till kusin medan det fortfarande är söndag!
förhoppningsvis hinner andreas hem medans jag är där med :D

gotta hurry!!
ppeaaaaaaaaace

dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0