what i go to school for!

denna dag har faktiskt varit rätt underhållande, trots att det var veckans längsta skoldag!
pernie och jag hade en del intressanta diskussioner och jag och amanda hade våra
äventyr med. vi masade oss till och med till solariet, däremot blev det inte mycket plugga,
som vanligt när det kommer till oss två :p
jag, pernie och amanda skrev även ett MYCKET underhållande rim till malin.
är fantastiskt nöjd med det och stämmer helt in på vad vi tycker om den underbara människan! :D
dagen har påverkat mitt låtval idag och låten jag har valt heter what i go to school for, för
dom där människorna är verkligen anledningen till att man vill komma till skolan! :D
plus att låten är rolig och videon kul xD

nu kommer jag få skäll av malin för att jag är 20 minuter sen med dagens låt
(eftersom det tekniskt sett är onsdag nu...)
ändock så kommer den här, tisdagens dagens låt! enjoy!




peaaaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0