myskväll med kusinerna i gävle!

 

nu håller min kära blogg på och inte visar mina inlägg igen :p
men jag skriver ändå jag, kanske för min egen skull då? haha.

dagen har hittills bestått av jobb, tredje dagen utav sex. gick lite
fortare idag eftersom det var ganska många besökare idag faktiskt!
så det var kul, drog även igång radion på datorn för att få tiden att
gå fortare :p

strax bär det av till gävle med mina kära kusiner för att käka lite som
tack för hjälpen på balen. det ska bli supermysigt :) inte ofta man träffar
dom själv nu för tiden! inte bara vi tre iallafall :)

förövrigt sitter jag och försöker få bort mitt nagellack utan borttagningsmedel
eftersom det var helt slut... lacknafta funkade inte heller så nu blir det till att
skrapa bort det med naglarna :S tar tid vill jag lova :p

nu är det bara ca 2 dagar kvar till mitt hjärta kommer hem:) can't wait!
saknar honom supermycket!

jaja, nagellack var det ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0