tradera mera!

jaha, nu är klockan sent och jag ska alldeles strax sluta ögonen tänkte jag...
har suttit hela kvällen med tradera. jag och ante har blitt riktiga geeks - på typ 2 dar :p
haha. skitkul är det. har fixat en a&f tisha till mig och en a&f tröja till ante, sjukt bra!
mer kommer det väl bli också, lönen är väl borta innan jag ens sett röken av den ;)

imorgon bär det av mot estocholmo för en photosession... haha.
bra för en så jävla ofotogenisk människa som jag? nej.
inga kläder har jag heller.... ångest.... ska sova på saken!!


kanske bjuder på en hiskelig bild från modelleringen såsmåningom ;)

fotomodellen själv blir säkert bra på bild imorn iallafalllllll..........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0