fika är det bästa jag vet!

okej, har varit eeeckligt rastlös hela dagen.
var till skolan en sväng, där var det dött som i graven!
åkte därför hem och bytte ut bilen mot pappas cykel
(eftersom jag blir som en LÖK i bilen... dock fick jag extremont i pullan av cykeln.. dilemma)
hämtade iallafall även min plånbok och trampade iväg till affären och köpte fika!
tre olika sorters kakor, vaniljbulle, wienerbröd, 2 meloner och vindruvor :)
andreas blev suuuuperglad och vi vräkte i oss det mesta på en filt på gräsmattan
hemma hos mig i solen med lite rabarber/hallonsaft till. bäst i test!!
underbart!

läste pills blogg nyss.. hon satt tydligen och filosoferade på vad hon skulle bli.
får ångest av allt sånt jag, då jag inte har den blekaste vad jag vill göra...
resa ett tag är allt jag vet!

men tittar man på mina fotbollsskills i fifa så borde jag lätt bli fotbollsproffs!
det ena läckra målet efter det andra! jag älskar det här spelet!!! :D

ska fortsätta grubbla på yrken jag med medans jag fortsätter med fifaspelandet,
"bara en match till, sen ska jag sova".... right....

BARCA - ATLETICO HERE WE GOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0