saik-bollnäs

varför varför varför vill inte mina inlägg publiceras!?!?
det är den eviga frågan alltså, som jag inte verkar få nåt svar på!

sitter skööönt i min säng nu, lyssnar på lite hands down och väntar
på att folk ska göra sig klar och åka så jag kan göra mig i ordning i
lugn och ro! hatar att brottas med andra om space på morgonen.

senare idag ska jag beställa balklänningstyg äntligen och åka och mäta ut lite
mått hos snälla T så hon kan börja rita mitt mönster! sjukt taggad :) :)

i går kväll var vi och kollade på lite bandy, hamnade först mitt i bollnäsklacken
ungefär och då tände jag till och blev mitt hemska, tävlingsinriktade, aggresiva,
hetsiga, modiga
jag. det var kul för har inte sett den sidan på ett tag, så det var trevligt
att den kom ut och hälsade lite. som tur var tog jag det inte lika långt med aggresiviteten
i verkligheten som i huvudet. satt och smidde onda planer, var redo att slåss, kastade fina
ord mot bollnäsborna tills jag fick hot från min kära mor att hon skulle kasta ut mig själv
om jag inte höll keeeeft. så till andra valde jag liiite snällare ord och började istället hitta
på fina ramsor (som andreas älskade) till båda lagen och domarna, kan delvis ha berott
på platsbyte och att stämningen på det nya stället inte var lika hätsk.. ja, så var det nog.
allt som allt, en mycket trevlig och intensiv kväll. trots förlust (vem fan kastar klubban i eget
straffområde vid oavgjort i en semi på övertid?????)
 och att vi inte fick nåt fika
tack vare den långa kön....... tack bollnäsbor, tack för att ni satte minus i kanten till min
i övrigt perfekta kväll.......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0