den lediga fredagen

har varit uppe sen kl.7 trots att jag blev ledig idag. morgonen spenderades istället med mr.björnmyhr som hjälpte oss med elen, så nu är golvvärmen installerad i badrummet och har även en uttagsdosa där nu till tvättmaskinen etc. känns fruktansvärt skönt :) började sen räkna mil om jag skulle kunna få lite ersättning för milen jag åker i jobbet! 150 mil åkte jag i jobbet på 4 månader, får nog ut lite grann iaf... nu väntar lite städning och grejning hemma.. igår var jag med lilla älsklingen buddy på hälsokoll, han hade en trasig skyltlampa, och lite rost och lite läckage.. men sånt hör väl åldern till! det gick bra iallafall och vi behövde inte komma tillbaka :) fick mitt efterlängtade paket från ginza i onsdags med 1a säsongen av greek förresten!! älskar den serien och satt och tittade på 2 avsnitt igår kväll efter att matilda hade åkt hem. hade en trevlig kväll med henne, mycket prat och tv-tittande haha :) jag käkade fiskbullar och pasta efter hon hade gått också, vid 23, och kollade somsagt på 2 avsnitt, satt uppe till 1, trött när klockan ringde imorse då!! nu fattas bara 1 paket från cdon som borde komma idag!! läääängtar. 1a säsongen av desperate housewives och HELA oc + 2 filmer!! lääääängtar!!!! ikväll blir det nog en utgång, lär väl titta på september när hon väl kommer... om man kommer in dvs. time will tell!! so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0