time will tell

så var det söndag igen då.. det känns som att det aldrig är nåt annat. inget jobb inplanerat till imorn, men är rädd för att dom ska ringa ut mig till färnbo. inte för att jag inte trivs där men för att det kommer bli skitstressigt att skynda ut dit på morgon när man inte vet om från början att man ska vara där. jaja, time will tell. har precis kommit hem från fotbollsmatch. järbo mot ? nån :p tror dom förlorade med 2-1, men kom lite sent så är osäker.... kallt var det iallafall- mot slutet åtminstone. satt själv också vilket var tråkigt! är ganska så less på att bo här nu faktiskt. skulle behöva miljöombyte och helst klimatombyte också, kan bli en flytt till inom 2 år iaf kan jag säga. less less less. men time will tell det med.. ikväll ska jag mysas med min sambisss och titta på lite bra film, ska bli grymt skönt. -amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0