tisdag

ligger på soffan likt en strandad val! mår inget vidare som vanligt, vet inte vad felet är men gissar att min kropp är trött på mig eftersom jag tränar så mycket mindre än vad den är van vid från förr.. ont överallt och lite halvt med feber och så, precis som vanligt. men men, sitter och drömmer mig bort till andra länder och roliga yrken för att försöka få lite positivt i tillvaron. toppar det med lite plastikturisterna eller vad det nu heter, tycker sånt är kul. är förövrigt fruktansvärt trött på vissa saker i livet, gör mig arg bara jag tänker på det. för vissa saker är så töntiga och onödiga så jag vet inte vad. slösar bort viktigaste och bästa tiden i livet på att inte göra det man vill, ha folk som blir sur på en för ingenting så man mår dåligt själv och bara såna skitgrejer. måste börja göra det jag vill och skita i sånt som jag inte kan påverka, det funkar inte i längden att hålla på så här. -amanda

Kommentarer
Postat av: Kusin madde

Hej kusinvitamin!

Lät ju inge roligt de där... :( klart man ska göra saker som man själv vill och saker man mår bra av... trots att vi inte pratar eller ses så ofta så ska du veta att jag finns här om det är något som tynger ditt hjärta som du vill prata om. Kram kram

2011-04-05 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0