2 augusti

Sitter hemma i soffan efter första dagen tillbaka på rosenlöfs... Ingen lång arbetsdag men ändå! Katten ligger o sussar bakom mig och bara myser när hon slipper vara själv:) nu är det dags för en trip till hemmakväll för att lämna tillbaka lite filmer osv.. Om ett tag kommer Andreas hem och anton kommer hit för lite mat och film! Jag som skulle börja mitt nyttiga liv den här veckan borde inte sitta i soffan men har cyklat lite idag iallafall, blir ju en 8-9 km ut till mig och tillbaka ändå! Lär ta cykeln till stan också eftersom ante tog bilen till träningen! Nu hoppas jag att jag slipper förseningsavgift på filmerna bara!! Har egentligen inget roligt att skriva om, längtar efter att få lite pengar så man kan åka nånstans o göra nånting, men först lär man väl fixa ett välbetalt jobb då... Årets uppdrag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0