life as we know it

Gah, nyss hemkommen från jobbet efter en 9,5 h lång dag! Öppnade imorse så började 06.30, sov inte en blund inatt knappt så det har varit en ganska tung dag må jag säga.. Känns som jag har varit sjuk/hängig/allmänt dålig länge nu, har en huvudvärk och illamående som vägrar ge med sig och är på väg att bli förkyld igen.. Nu är det bara febern jag väntar på, men den kommer väl aldrig som vanligt:p med en stängning imorn och öppning igen på fredag så lär det bli en tuff vecka.... Sitter hemma hos Andreas nu och väntar på honom så vi ska åka till lägenheten... Igen.. Undrar jag när det blir klart... Känner att mina uppdateringar inte har varit överdrivet roliga, men så ser livet ut just nu så inte mycket att dividera om.. Må det bli en resa snart!!:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0