16 juni

Känner att jag inte är sådär överdrivet bra på att blogga! Bloggar med månaders mellanrum, bra bra..:) Har haft ganska fullt upp på sistone, inga stora grejer egentligen, men det är ju smågrejerna som tar tid:) Just nu har allt annat än fullt upp dock, sitter inne och glor på dumburken även fast solen skiner.. Försöker få mina kära allergier att lätta! Ska till farbror doktorn i eftermiddag och kolla så det verkligen är allergier eftersom jag haft det så länge.. Och varje gång jag ens funderat på att ringa doktorn så har det röda försvunnit, medan det annars är knallrött! Men idag ringde jag ändå, har ledsnat rejält på mina ögon nu :p Ska bli spännande att se vad dom säger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0