20 juni

Dagen har bestått av jobb jobb och jobb, utan en enda rast så var man rätt sliten när man väl kom hem! Tänkte åka och hämta ut mitt nya pass efter jobbet, kommer till stationen och läser att dom har öppet 10-15 och klockan är 15.12... Lite less blev jag då och svor för mig själv hur dom kunde ha såna jävla tider!? Jaja, blir jag utan jobb imorn har jag något att göra iallafall! Efter en trip till Ica hamnade jag återigen i den ökända soffan.. Satan i gatan alltså vad trött det gör en! Imorn ska jag fanimej röra på mig iallafall!!!!! Tror jag ska baka bröd nu så jag känner att jag har gjort NÅT idag iallafall:) Senare blir det en trip till föräldrahemmet för att utfodra bror... Gött det! Men nu blir det till att baka det underbara dagisbrödet!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0