21 juni

STUDSADE upp ur sängen tio i åtta imorse när det ringde på dörren! Var förvirrad en stund men insåg ganska snart att dom skulle komma från YIT och fixa med bredbandet.. Yrvaken och iklädd i onepiece så öppnade jag dörren åt nån yngling som fixade det på nolltid. Jaja, nu är det klart och dom behöver inte komma tillbaka något mer iallafall! Verkar som jag blir ledig idag, så dagen får nog spenderas på sjukan och polisen haha:) hämta pass och kolla allergier igen.. Om jag törs ringa rådgivningen igen det vill säga, kanske inte ens behöver presentera mig och mina problem den här gången haha:) Jaja vi börjar med lite sommarlovsmorgon och frulle, mackor som jag bakade igår! Duktigt duktigt! Lite alfagroddar på det så... Synd att det luktar vit vätska som kommer ur män.. Undra om dom är gamla...? Haha (om inläggen ser konstiga ut så är det för att jag skriver från telefonen, därför det inte går att få upp bilder heller:p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0