en helt vanligt TRÅKIG onsdag

nu sitter jag framför tvn.. IGEN. och käkar ostkrokar. "tjockis" tänker ni, men då kan jag säga att ni har HELT RÄTT! undviker helt en våg men ser fan ut att platsa i biggest loser.. "träna då?" ja jag ska, men vad? det återstå att se. och när återstår också att se.. orken tryter efter jobbet när man inte "måste" träna om man säger så.. förövrigt så kollar jag på arga snickaren (programmet, inte andreas), och dom är i sandviken och jag funderar frenetiskt på VART dom är... hmmm.... lär googla't. är hungrig som ett djur, därför jag käkar onyttigt. middag kl 22.30, måste bli en bättring. hungern gör mig även tröttare än vad jag redan är och den blöta tvätthögen som ska hängas ser inte lockande ut................... men men, ska hänga tvätt, tjocka och pressa juice.. busy busy! PS lina är cool. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0