nice

torsdag: sitter uppe i lägenheten och tycker synd om mig själv för att jag inte har något att göra.. skulle vilja spela fotboll jag med, men med vilka? ja, det var ju frågan det. förövrigt så är det meningen att jag ska måla en stol.. men det är så fruktansvärt tråkigt att måla dom där jävla stolarna så vi får se om det ens blir gjort! badrummet är iallafall så gott som klart nu, eller ja, färdigkaklat.. lite fogar, vatten och inredning (toa osv.) som fattas bara! och imorgon kommer vardagsrumsgolvet också.. busy helg! ett bord som ska slipas och målas + alla dörrar som ska målas + en hall som ska målas... KRÄKS på målning snart :p fredag: har jobbat eftermiddag idag, kommit hem, burit grejer ner i garaget och vardagsrumsgolv upp... nu sitter jag och kollar när andreas lägger golvet hihihi. men ska fixa lite nesquick! sen käääk och så med kusin och mangieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0